vineri, 3 octombrie 2008

Reactiile starnite de malefica mea compunere

Dupa ce am citit aceasta compunere in fata clasei, au avut loc o serie de reactii in lant (inclusiv intre protoni si neutroni). De pilda, proful meu a zis k e super funny si le-a inchis gura la fetele care sarisera de parca le pusesem o pioneza sub posterior. Tabara cealalta, formata din fete, a zis ca astea sunt niste prejudecati false. Totusi, pentru a vedea cine are dreptate, va voi prezenta un fragment de pe profilul unei revolutionare:

Imi place sa ies cu prietenii in oras, sa navighez pe net, sa vorbesc la telefon, mai multe...daca vrei sa afli tot.......id meu e scris mai sus


Muzică preferată

pop...rock....dance..house.cam toate genurile

Filme preferate

titanic,tequila cu suflet de femeie,familia bundy,inima de tigan

Emisiuni TV preferate

mondenii,suvite cu fitze,shoppingul pasiunea mea,cum se fabrica?,mtv news

Cărţi preferate

la medeleni,baltagul,mai multe

Va las pe voi sa comentati.

Profesoara mea de matematica, ce nu stia de compunere, a ajuns la un moment dat la ora la acest subiect, diferenta dintre baieti si fete, printr-o coincidenta. Bineinteles ca fetele au inceput din nou sa faca scandal, chiar in ora, dar d-na profesoara nu le-a luat in seama, ba chiar, neintentionat, a confirmat una din presupusele prejudecati, spunand ca "stiu ca voi fetele credeti ca aveti o inteligenta superioara...". Dar nu e exact ce am zis eu in text? In fine, fetele au inchis gura, fapt savarsit cu o vivacitate iesita din comun.
Aceste reactii sunt insa neimportante.
Cele mai importante sunt spusele voastre, cititorilor mei, care sper ca imi vor da dreptate (daca am) sau ca nu imi vor da (daca nu am). Orice comentariu este binevenit si il voi discuta intr-un articol urmator.

2 comentarii:

  1. Da...vad ca mi-ai folosit expresia "malefica" ...o sa cer drepturile de autor:))...prejudecatile sunt total adevarate...dar cum ti-am mai spus se aplica doar majoritatii..."noi", cele 5-10 procente care mai raman nu ne incadram...si ai omis sa spui ca profa a mai zis ca ar fi plictisitor sa fii baiat...:D asta asa...ca un comentariu in plus...

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere