vineri, 3 octombrie 2008

Clasa a 2-a: Enigma nerezolvata inca

In clasa a 2-a, stateam in banca cu arhicunoscutul meu coleg, Andrei I. Nu vreau sa public nume p site, sa nu ma trezesc cu injuraturi a 2-a zi la scoala. De asemenea, nu va voi spune nici numele meu, decat daca acest blog va ajunge cel mai tare din Romania. Anyway, sa revenim. Doamna invatatoare strangea parintii in fiecare an si impreuna ne cumparau de Mos Niculae cate o ciocolata, un pachet d biscuiti etc. pe care il gaseam in banca in fiecare an. In anul cu pricina, la o saptamana dupa, eu si colegul meu am gasit in banca o ditamai nuiaua. Ce cauta acolo, nu izbutesc sa va spun. Dar cert este ca noi, ca 2 baietzi inteligentzi (na, v-am spus k sunt baiat) am realizat imediat ca nuiaua ne fusese adusa de Mos Niculae (desi noi eram copii cuminti, nu stiam ce cauta acolo) ce-i drept cu intarziere (la varsta lui, e scuzabil). Asa ca, pe ascuns, la sfarsitul orei, am ascuns nuiaua in geaca de fas (mi s-a rupt in 2 locuri) si ne-am descotorosit de ea pe terenul de sport (suna a CSI, nu???) ca doar nu era sa afle colegii ca suntem copii rai si sa rada ca ne-a adus Mosu' o nuia. 

Acum, rad de cele intamplate, dar mereu ma gandesc (eee, aici am exagerat). Cine pusese afurisita aia de nuia acolo??? Oare Mosu'  chiar exista??? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu