duminică, 5 octombrie 2008

Sa nu mai zica lumea ca am ceva cu fetele

In primul rand...multumesc colegei mele Ana care a facut posibila publicarea acestei compuneri. In al doilea rand...vreau sa stiti ca baietii nu fumeaza...decat daca sunt cazuti in cap. Din pacate, trebuie sa recunosc ca acest procent e destul de semnificativ, dar ma bucur ca nu sunt o parte a lui. Ce scrie mai jos este un raspuns la compunerea mea, si am postat acest text pe blog pentru a vedea ca, pe un blog democrat, toata lumea are dreptul la replica.


Baietii…


Nu se mai termina odata ora asta de romana ca ma adusera la disperare astia cu compunerile lor: ingeri, fluturi, bla bla bla..chestii plictisitoare. Si afara e asa frumos! Merge de un fotbal. Dar pana la fotbal trebuie sa treaca orele.

Nu stiu ce sa mai fac. Mi-e un somn… hmm…guma asta de la creion e asa apetisanta! Ia sa imi antrenez putin maxilarele.

Dupa ce termin de macelarit guma creionului o pun de un “x si 0” cu colegul, in scopuri amicale. E la fel de plictisit ca mine.

In sfarsit se suna, e pauza. Ies in curtea scolii si ma apuc de treaba. Bat niste pici de clasa a II-a si ce adun de la ei imi ajunge pentru un pachet de tigari. Sunt asa stresat ca as putea fuma 10 fara oprire.

In cele din urma se termina si persecutia zilnica. Ma doare creierul. Ajung acasa, imi iau o bere din frigider, ca nu e mama acasa sa ma bata la cap, si ma bag la meci. Joaca echipa mea preferata “FC Cazuti-in-cap”. Sunt extraordinari.

Si cand imi e lumea mai draga ca daduse Schiopu gol, ma suna gagica-mea. Parca nu i-as raspunde. Hai totusi….

  • Da!

  • Buna iubitule! Ce faci?

  • Ma uit la meci!

  • Ne vedem si noi mai tarziu?

  • Ma duc cu baietii la fotbal.

  • Dupa fotbal ce faci?

  • Ma uit la Wrestling. Se bate Servetel cu Lavetica. E foarte important.

  • Of..mi-e dor de tine..

  • Hmmm.. Ma lasa bateria la telefon, nu mai pot sa vorbesc.

  • Ok, iubitule sa stii, ca te…

...i-am inchis ca deja devenea stresanta.

Ies pe balcon sa fumez o tigara. Trec doua blonde prin zona si le fluier. Arata super bine! Ma fac badaran. Badaran? Eu nu sunt badaran! Sunt doar…baiat.

Un comentariu: