marți, 15 decembrie 2009

5 reguli si lucruri de stiut in utilizarea acestui blog

1. Eu sunt ala din stanga.
2. Scopul pe care vreau sa il ating prin postarile mele este sa fac cat mai multi dusmani, pentru ca valoarea creste direct proportional cu numarul de dusmani.
3. Am cativa abonati pe care ii mentionez destul de des, chiar daca zic de bine sau de rau:
-Shadow, colegul meu binevoitor;
-Profu' de romana, prof de romana;
-Sora mea, membrul enervant al familiei;
-Eu;
-Cititoare hcc-iste, niste colege de clasa si nu numai;
P.S. 99% din restul numelor de fata prezente pe blogul meu sunt persoane neplacute (tocilare, filozoafe, tocilare filozoafe etc.).
4. Shadow e ala din dreapta.
5. DACA CITITI POSTARILE, LASATI SI VOI CATE UN COMENTARIU, CA SA IMI DAU SEAMA :) Am scris asta cu majuscule, ca sa se sesizeze lumea. Totusi, in comentariu, ar fi bine sa nu folositi urmatoarele cuvinte si sintagme:
-parti anatomice cu conotatii obscene;
-boule, nu mai scrie ca ma plictisesti;
-ba, jegule, mars acasa si lasa-ne;
-expresii care incep cu "sa ma..." spre exemplu: "sa ma suni cand ajungi acasa" :) sau contin verbe la conditional-optativ "ex. juca-m-as, vorbi-ti-as, manca-mi-ar etc.;
-orice incepe cu f, in afara de ficus, feriga si foame;
-IMPORTANT! NU folositi termeni din biologie: cromozom, reticul endoplasmatic, diriga, poikiloterm. Si da, stiu ca "Allium Cepa" are 2n=16 cromozomi, numai ca nu prea stiu cum arata, daca nu are in fata o eticheta mare pe care scrie "CEAPA: 2 lei kilu'".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu