joi, 30 decembrie 2010

Nu mai vreau!

Nu mai suport tampeniile alea de mass-uri pe care, daca nu le trimiti mai departe, e de naspa. Mai nou, ele se manifesta si prin telefon, am primit de mai multe ori tot felul de prostii. Si daca, pe mess, mai intelegeam, ca vorba aia, e gratis (si am zis in postarea anterioara, ce e gratis, nu costa bani), cand e vorba de mesajele mele, pe care le platesc eu, creierul meu e incapabil sa priceapa.

Trebuie sa prezint o lista cu mass-urile pe care le-am primit in ultima vreme:

1. Scuza-ma ca te incomodez, e foarte urgent. Am un prieten care a venit de foarte departe si trebuie sa ramina undeva. Astfel, i-am indicat casa ta. Te rog primeste-l si iubeste-l. Numele Lui e Iisus Christos. Acum spune bine incet: Poti intra Doamne, eu am nevoie de Tine, curata inima mea cu Singele Tau si binecuvinteaza familia mea. Trimite la 20 persoane si vei primi un miracol miine . Daca vei refuza , aminteste-ti ! Iisus a spus: "Daca ma negi intre oameni, te voi nega inaintea Tatalui. Deci, s-a ispravit cu Mantuirea.

2. care imi tr si mie niste manele buzz Ma roade constiinta ca nu am permis de port-arma.

3. Buna, numele meu este Carmen si am un copil nou nascut, numit Raresh . El inseamna
tot ptr mine, si recent doctorii au descoperit ca are cancer la creier. Din pacate eu si sotul meu nu avem bani nici macar sa platim facturile lunare, dar am facut o intelegere cu YAHOO si AOL si am cazut de acord ca ptr fiecare persoana care primeste acest mesaj sa primim 5 centi in schimb. deci te rog trimite acest mesaj tuturor persoanelor din lista si ajute-ne. Da-l mai departe te rugam
Saracul "Raresh" o sa ma bantuie pe veci.

4. Mai multumesc inca o data tuturor celor care mi-au trimis masss-uri. Datorita voua am trecut prin multe clipe minunate cum ar fi: 1. Am citit de 170 de ori ca va fi sters contul meu de pe yahoo. 2. Am cam 30.000 de ani de ghinion in fata mea si am murit deja de 36445544 de ori pt ca nu am dat toate mass-urile mai departe. 3. Sunt blestemat sa nu gasesc adevarata dragoste pt ca nu am dat restart la calc, nu m-am dat de 3 ori peste cap si nu am apasat shift de 2000000 de ori... si mama a murit cam de 482321434ori .) Da si tu mai departe si daca esti in campania anti mass-uri cretine si imbecile hai alaturi de noi... merita TRIMIS!! Desi prezint toate simptomele de mai sus, un mass in plus nu ma ajuta cu nimic.

In alta ordine de idei, cautati pe torrent desenul animat "Sheep in the Big City". E letal.

P.S. Trimite link-ul http://za-best.tk la cel putin 50 de persoane din lista ta sau vei face o basica la picior, ti se vor termina minutele in retea, ti se va bloca televizorul pe OTV si data viitoare cand vei trage apa la WC, va mai ramane un pic de hartie igienica inauntru.

P.P.S. Care aveti manele si sunteti disponibili sa i le dati si personajului respectiv, scrieti un comentariu si cereti-mi ID-ul de mess.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu