vineri, 24 decembrie 2010

Tanti, de restu' dati-mi Sugus

Cum bine a remarcat cineva, in loc sa bat eu la tastatura, in ultima vreme a batut vantul, arendasul meu de nadejde. Si asta nu pentru ca mi-ar fi fost lene, ci exact de-aia. Pentru ca am preferat ca, in timpul meu liber destinat activitatilor PC, sa ma uit in prostie la The Simpsons (sunt deja la sezonul 13 - cred ca atunci cand le termin pe toate o sa cad in depresie). Cu toate ca am ceva de spus.

In primul rand, vreau sa spun ca a plecat tata, care va petrece sarbatorile undeva, departe. Poate de-asta mi-a revenit cheful de scris, unde "poate"="sigur", caci daca as fi scris de cate ori mi-a venit sa scriu pe perioada sederii lui, adica de cele 134 ori cand am avut "discutii in contradictoriu" atunci precis as fi spus niste blasfemii, vreo persoana binevoitoare sau chiar tata ar fi citit, si mi-as fi primit papara cuvenita. Asta e, sunt un om rau, da' am invatat sa traiesc cu asta, exact cum convietuiesc in pace buna tuberculosii, Domnul sa-i vindece, cu medicamentele pentru tuberculosi.

Ca sa nu zica nimeni ca am postari liniare, nu o sa incep paragraful cu "In al doilea rand", ci cu "Pe prima coloana". Acum scriu si eu 2D, da' mai am pana il ajung din urma pe tipu' care a creat SAW 3D. Pe care l-am vazut, in premiera, la cinema in Craiova. Urletele surround si sangele si matzele insangerate si celelalte organe care par a sari pe tine precum copiii cretinoizi pe Mos Craciun te fac sa alegi intre 2 variante: ori faci pe tine, ori nu. Eu am ales varianta a doua, ceea ce s-a dovedit inspirat, da' foarte tare mi s-a parut ca in sala erau decat inca vreo 3-4 persoane de varsta mea, si vreo 50 de copii de 10-12 ani, care nu stiu cum au intrat la un film cu 18. De fapt, nu stiu cum am intrat nici eu, ca am doar 17 anisori. Cert e ca dobitocii aia mici au avut o experienta de neuitat. Una peste alta, filmul a fost cel mai sangeros (sau poate e doar senzatia data de cinematograf) si s-a ridicat oarecum la nivelul SAW 2 si 4, pentru ca 1 e o capodopera, iar celelalte sunt a bunch'o'crap.

Ooo, da, si inca ceva. Atunci cand (NU) intrati pe blogul meu, nu mai e nevoie sa (NU) tastati za-best.blogspot.com. Ajunge za-best.tk , fiindca mi-am tras domeniu. Nu pentru ca as avea nevoie, nici pentru ca ma intereseaza, da' pentru ca e gratis. Una din devizele mele in viata e: "ce e gratis, nu costa bani". Si ceea ce nu costa bani e de bine.

Maine (n.r. Ajunul Craciunului) merg cu colindul cu niste prieteni. Numa' unu stie sa cante. Eu oricum sunt racit cobza si vorbesc ca rata. Faptu' e ca tipu' cantaret le zice, iar noi ceilalti dam in fundal cu "zum zdringhi zum zum" si la sfarsit cu "la multi ani, scoate punga da-ne bani".

Apropo, am vazut acum cateva zile, in timp ce citeam un articol pe internet, un comentariu lasat de cineva genial, daca el s-a gandit la asta. Comentariul zicea "eu nu inteleg de ce tinerii din ziua de azi, din 3 cuvinte, e musai sa spuna unu' in engleza". I mean, omu' chiar are dreptate, daca analizam a little situatia.

Sarbatori fericite a tutti frutti, cu toate ca Craciunul (nu e cacofonie) e doar warm-up, Revelionul fiind adevarata "bagabontzeala".

P.S. Nu mai da cu pietre-n geam, ca nu-i bicicleta ta.

Un comentariu:

  1. Crăciun fericit, Alex! Zic numai să nu mănânci prea mult şi să n'apuci revelionul. Şi acolo, tequila fără număr, fără număr.

    Yours, Iirina

    RăspundețiȘtergere