luni, 4 octombrie 2010

2 ani de blogareala

Azi, 3 octombrie, implinesc 2 ani de blogareala, timp in care am scris 53 de postari, si cu asta, 54. Pe putini i-am enervat, pe si mai putini i-am distrat, si doar eu m-am citit. Sau cel putin asa se pare, vazand numarul de comentarii strans de-a lungul timpului.

Vreau sa vad daca mai scriu si pentru altcineva in afara de mine. Eu ma pot citi si de pe o foaie de caiet dictando, nu am nevoie de ditai spatiul electronic. Asa ca mi-am fixat o TINTA DE COMENTARII pe care vreau sa o ating la acest articol. Nu voi comunica aceasta tinta, o pastrez deocamdata secreta, la fel si timpul pe care v-il aloc. Daca nu voi indeplini aceasta tinta, atunci aceasta este ULTIMA data cand imi scrijelesc blogul cu pixu' electronic.

Bifurcare:

1.Varianta in care numai eu ma citesc: Mi-a facut placere sa stau la taclale cu mine. Adio, drag eu, si ramai cu bine.

2.Varianta optimista: Promit ca la postarea urmatoare zic iar ceva de cicalaca, rude, profi si alte specimene si ma scuzati ca v-am plictisit cu postarea asta melodramatica.

P.S. Happy Birthday blogule!

P.P.S. Hai s-o ardem emo:

MR. TULIBU

BORN: 03.10.2008.
DIED: ?

3 comentarii:

  1. :)) hai ma..cum sa nu mai scrii pe blog :))
    il mai prind si eu din cand in cand..si cel putin la postarea de pe 24 septembrie (daca nu ma insel..era in septembrie oricum :)) ) am ras cu lacrimi :))
    au devenit ai tai iar majori a? :)) datorita doctorului..Doamne ajuta! :))
    iautee numai eu comentez [-( asta inseamna ca nu o sa mai scrii ? :O

    RăspundețiȘtergere
  2. Comentarii sarcastice cec
    Viata de familie detaliata cec
    Profesorii barfiti cec
    Fetele frustrate extra frustrate cec
    Recomandari de filme cec
    Actiune actiune cec

    Si deja sunt mai mult d 3 argumente k sa iti continui povestirile cu penelul electronic...nu cu pixul ce nu ai facut romana cu mari sa iti spuna ca pixul deformeaza scrisul :P. So astept si urmatoarele postari daca nu...RIP TULIBU...nu te vom uita in Beci
    P.S De dasta ma voi si semna
    Aceiasi EU...BIG

    RăspundețiȘtergere
  3. Dear Alex,
    we had lots of fun reading your blog in the past 2 years. Thank you for having such a special family and so much irony and sarcasm running through your veins.

    Yours faithfully,
    Iirina

    P.S. If you let this blog die, you will sleep with the fishes.

    P.P.S. Trebuie să dai de băut pentru blog.

    RăspundețiȘtergere