luni, 17 mai 2010

Postare despre habar n-am ce

Scriu doar pentru a va arata ca inca mai scriu, sa nu stergeti adresa de la bookmarks (he he, nici macar eu nu o am la bookmarks) si pentru ca ma plictisesc teribil si nu am ce face. O sa va povestesc ce s-a mai intamplat in ultima vreme.

1. Traiesc bineeeeee! Stiti voi de ce. Nu dezvolt, pentru ca daca dezvolt, o sa citeasca unii carora nu o sa le convina. Sper ca stiti, daca nu, atunci anuntati-ma si o sa va spun eu in privat.

2. E cald si vine vara! Si, logic, nu mai am chef de scoala. Bine ca mai e un pic si se termina si o sa stau toata ziua (mai putin momentele in care o sa si invat) cu burta in sus, sau la tenis sau piscina sau vad eu pe unde. Am cam scapat si de teze, mai am doar la romana, dar acolo o sa iau eu macar un 8 sa imi iasa media.

3. Verisoara mea, de la Buc, a fost botezata. Toate bune si frumoase, doar ca m-am enervat teribil. Unii oameni nu imi plac. Si nu imi plac deloc, si a trebuit sa ii suport o zi intreaga. Ma refer la rude mai indepartate...venite tot din spatiul romanesc, dar de pe alte meleaguri care incep cu M, tot de la meleaguri, si te termina cu A, de la antistreptolizina.

4. Clasa mea este decimata. Se muta toata lumea ca lumea. Ramane, in schimb, o gramada de lume ne - ca lumea. Asta e, pe astia ii avem, cu astia defilam.

5. Am castigat un milion la BCR Tenis Partener. Am jucat semifinale si sunt foarte fericit. Am batut un baiat de 10 ani care stie tenis de 531336864322 de ori mai bine decat mine, dar pe care l-am enervat teribil (l-am distrus psihologic :)) ) Mai pe scurt, avea 6-0, 3-0, cand am inceput sa joc (nu stiu cum) si mi-am revenit, si l-am batut in tie-breakul decisiv.

Asadar, toate e roz si frumoase. Din pacate, articolul asta nu e catusi de putin haios, si nu pot sa il inchei fara sa zic ceva haios. Asa ca trebuie sa ma gandesc un pic.

O baba cade pe scari. De ce se trag clopotele? De franghie.

Gata, mi-am indeplinit obligatia. Pa si Pusi.

P.S. Aaa...ihi...pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu