duminică, 21 martie 2010

Update

Deci, la cererea mea, a blogului ist pe care se pusese praful si, bineinteles, a ipoteticei mele neveste (care o sa doarma iar pe pres :P ) trebuie sa va povestesc ce chestii mi-au mai impestritat existenta.

1. Dinamo-Steaua :)) Sa comentez? Nu, nu are rost.

Eh, cum nu :)) bineinteles ca o sa comentez. Deci, a fost un meci disputat, cu multe faze de poarta, dar nu asta conteaza, ci faptul ca Prici a parasit locul faptei in minutul 85 de suparare, ha, soarec de siloz ce esti, ati luat bataie ca niste sobolani ce sunteti, ca turcii la Podu' Inalt. Degeaba ai incercat sa imi arborezi de gat fularul ala pagan si sa ma pui pe haifaiv...fail no. 2 :P

2. Olimpiada la informatica.

Plusuri:
-stau acasa cat vreau eu.
-invat si eu ceva ca lumea.
-o sa ma intalnesc cu niste oameni misto, pe care nu i-am mai vazut cam de multicel (exceptand olimpiada judeteana ;)) )

Minusuri:
-ma enerveaza tata, care spera ca o sa fac cine stie ce, cand eu de fapt nu am cum sa depasesc locul 50, asta daca sunt in forma.
-nu vreau sa stau acasa, pentru ca acasa e tot timpul tata, pe care vreau sa il evit cat mai mult cand vine vorba de informatica (vezi punctul anterior).
-incep sa obosesc psihic si uneori ma plictisesc teribil.
-se tine in vacanta, asa ca 3/4 din vacanta o sa o pierd in folosul educatiei mele (...)

3. Soare=tenis, parc, fotbal, role, inghetata etc.

A venit soarele si am fost la tenis cu "tovarasii". Am aflat de o chestie misto, BCR Tenis Partener, care este un fel de circuit competitional pentru amatori de toate varstele, care sunt clasificati in functie de nivelul de pregatire. Se tin vreo 4 concursuri anul asta si in Caracal, dar poti sa participi oriunde in tara, la cate turnee ai tu chef si timp, cand vrei, cu numai 35 RON pe an. Plus, poti ca atunci cand joci cu prietenii de placere, sa ai si o miza, adica niste puncte, cum ar veni, ATP, dar pentru amatori. Am auzit ca e si cu premii, deci e misto. O sa intru si eu in circuit. Cine mai e interesat, sa ma contacteze, poate jucam niste meciuri :)

Parc, fotbal, role, inghetata se incadreaza in aceeasi categorie, a chestiilor misto. De fapt, aceste mici placeri ale vietii ma fac sa nu clachez psihic, cu informatica si tata pe cap. Dar mai sunt doar 2 saptamani, si numar zilele ca un maniac care sunt.

4. Chuck, cel mai tare serial, care este si pe care il urmaresc zi de zi pe laptop. Nu ma chinui sa va povestesc, cautati si voi pe goagal, ca d-aia s-a inventat. Si nu luati de pe torrente! In nici un caz. Cumparati, ca niste buni cetateni care sunteti ;))

Astept in continuare parerile si comentariile voastre. Si imi cer scuze fata de d-nii profesori pe la orele carora nu am mai dat in ultima timp si care imi citesc blogul :))

Pa.

P.S. Nu am ce sa spun in P.S., dar nu puteam sa las postarea fara un P.S. Ar fi exact ca si cum as lasa o nunta fara lautari.

Un comentariu:

  1. bai :> ce faci ma ? n`am mai vb d mult :-? iti las comm aici,pentru ca nu ti`am gasit hi5 :d. te`am vazut ieri on,da aveam treaba si nu putea sa vb :d ..nici o postare nmk ? ;))
    mai vb :d.

    RăspundețiȘtergere