sâmbătă, 6 februarie 2010

Flacara violet! S.O.S. sunt atacat cu pixeli.

Anonim spunea...

Next time cand te mai gandesti sa faci pe binevoitoru` si sa-i explici unei fete ca sunt malefica si am zis chestii despre ea, gandeste-te de doua ori si nu-ti baga nasul unde nu-ti fierbe oala. Nu stii despre ce vorbesc, nicio problema. O sa-ti dai seama. Doar esti baiat destept, nu? [Tocilara Filozoafa]

Deci, sa incepem cu inceputul (pentru mine inceputul asta a fost acum 2 ore).

Intra sora-mea pe blog (nu stiu de ce, probabil ca sa vada daca am mai mentionat-o in vreo postare, ca sa incasez niste palme). Vine la mine si imi spune: vezi ca ti-a scris una, de zice ca e tocilara, ceva de rau pe blog. Soc. Groaza. Insfac laptopul si intru degraba pe blog. Vad un comentariu naspa. OK, lasa ca ma ocup mai tarziu. Apuc o doza, o desfac, o beau, ma duc sa pap, dupa care mai bag un Fifa pe PlayStation, ma spal, iar pap si ma duc in pat.

Dilema 1: OK, sunt in pat. Muzica in casti? Este. Mess? Este. Internet? Este. Si totusi, ce sa fac cu chestiile astea? ... aaa, da. Unfinished biznis.

Citesc cu atentie. Mintea mea algoritmica desfasoara urmatoarele actiuni:

1. Identificarea autorului: care esti, ma vandalule, evreule, ungurule? Am vreo 5 posibilitati. Imi dau seama ca vreo 3 nu conteaza, deoarece mintea lor nu poate concepe un text de mai mult de 2 cuvinte si jumatate, daca nu este memorat papagaliceste in prealabil. Raman 2 posibilitati. Nu, de fapt, una. Cealalta posibilitate se intreaba daca sa se combine (la cartela) cu Carlos, ca sa nu fie, saraca, singura de Valentine's Day. Nu am mai vazut atata disperare de la un text cu o poseta roz. Cum sa vii la mine, sa ma intrebi: "Ce parere ai, sa ma combin cu Carlos? E cam prost, dar decat nimeni..."

2. Identificarea temei de discutie: Ei, se pare ca nu sunt un baiat destept. Naspa. Si eu care credeam contrariul. Ma simt lezat in...in...halatul de baie. De fapt, ma si simt prost. Unii tin minte atatea chestii, pe care dupa mi le striga in fata/spate, si eu ma uit ca "curca-n craci" ca sa citez iar din matusa-mea. (P.S: Ma simt cam neinspirat in seara asta: se vede ca scriu doar din datorie, asa ca trebuie sa citez cam mult). In concluzie, nu pricep si probabil nu am sa pricep vreodata la ce se refera mesajul. Oricum, in prostia mea, presupun ca e de rau.

Dilema 2: Sa ma bucur sau nu? Din nou, piesa de teatru:

Personaje:

INGERASUL: Partea din mine pentru care inima este mai mult decat o bucata de carne
DRACUSORUL: Partea din mine care l-a facut pe Laurentiu sa ma acuze ca abuzez de ea

ACT, SCENA, etc. (stiti voi, ca doar sunteti baieti si fetite destepte)

INGERASUL: Bucura-te. Ai un vizitator in plus pe blog. Si un comentariu in plus pe blog.
DRACUSORUL: Da, dar ce folos? Din toti cei care citesc blogul, aproape numai "tocilara filozoafa" te-a "pretuit" atat de mult incat sa te binecuvanteze cu un comentariu.
INGERASUL: S-a semnat ca fiind tocilara filozoafa. Lumineaza-ti fata! A avut inspiratia sa se semneze.
DRACUSORUL: Taci! Tocilarele au interzis pe blog.
INGERASUL: E democratie! Asculta-l pe Mircea Badea si ai sa vezi.
DRACUSORUL: Mircea Badea e un prost. Ai vazut ce chitara si-a tras?
INGERASUL: OK, ai dreptate, Mircea Badea e un prost. (lovituri sub centura in idoli de carton: bifat)

Intra personajul JE.

JE: Hai, ura si la gara, ca de la atatea voci in cap nu mai gandesc limpede.

Scena finala. JE clarifica situatia.

JE: Clarific situatia. Se iau urmatoarele masuri:

-o salutam pe tocilara filozoafa si ii multumim pentru atentia acordata :) te mai asteptam pe la noi! BTW, sper ca m-ai votat pentru presedintie, chiar daca ai postat comentariul asta tocmai la bannerul meu de campanie. Rusinica.

-o rugam frumos pe tocilara filozoafa sa ne spuna despre ce e vorba in text. Poate chiar cu un alt comentariu, in caz ca ne mai onoreaza cu maiestuoasa ei prezenta.

-invitam toate tocilarele/filozoafele/tocilarele filozoafe sa formeze un sindicat, care sa le apere drepturile si sa trimita dupa gratii misoginii, barbatii (exceptie Mircea Badea si Carlos) si in general pe toata lumea care nu le recunoaste aripile ingeresti. (amintire: De ce iubitele sunt numite ingeri? Cititi pentru detalii).

-bem o doza.

Case classified.

P.S. Carlos nu e prost. Combina-te cu el, si vei avea sansa unica sa primesti o cafea si un pupic dulce de Sf. Valentin. Bineinteles, ambele platite de tine. Daca ai noroc, o sa petreci o noapte pe un pat de trandafiri, in Palatul de la Snagov (oftica-te, Patzo) sau chiar vei ajunge patroana Agentiei de Turism Camilier din Arabia Saudita (oftica-te, Ioano).

P.P.S. Rog t.f. sa ii transmita prietenei ei ceea ce am scris la P.S.

P.P.P.S. Nu-ul ala de dupa virgula, din ultima propozitie, imi aminteste de o doamna profesoara care abuzeaza de afirmatii si negatii. Ghiciti cine!

20 de comentarii:

  1. M-ai surprins. Ma gandeam ca cel mult o sa citesti si o sa ignori comentariul...Cand colo, un post. In primul rand prefer movul. Datorie? Fata de cine? Anyway...Chiar nu ti-ai dat seama? Nu e asa de complicat. Mai gandeste-te. Pe Mircea Badea nu l-ai lovit sub centura...Pe mine, in schimb la 5 metri de 3 litere(nas, evident) . Nu o sa ma apuc sa spun de ce nu sunt feminista(pentru ca nu sunt) fiindca ar insemna sa dau explicatii pe care nu le datorez si pe care, de altfel, nu mi le-a cerut nimeni. Intrebare retorica fara legatura: poate o feminista sa aiba idol un misogin?
    M-am razgandit. Vreau alta semnatura.Vreo idee?
    P.S. Afara ploua.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oau, deci, sincer, ma simt ca in SAW. Hai, spune o data "Game Over" , taie-mi beregatile, ca bulibasa Burebista, ca de rezolvat jocul asta, ie peste puterile mele. Oricum, mersi ca ai intrat din nou pe blog :) imi place sa fiu annoying :D de fapt, e telul suprem, idealul meu in viata.
    P.S. Afara ninge. Sincer.
    P.P.S. 5 metri in ce directie? Astept reprezentarea vectoriala.
    P cub S. Idee: Mucha Lucha.

    RăspundețiȘtergere
  3. Game over? De-abia incepusem si eu...Ideea e ca a fost o chestie, zic eu, destul de naspa. Anyway...las-o balta...Nici nu vazusem sondajul...A votat o gramada de lume...Daca primesti tot atatea voturi si cand iti depui candidatura la presedentie o sa ajungi seful statului in no time...Dupa definitia pe care a dat-o profu` de romana da...e un ideal. Tre` sa fie foarte frustrant cand nu-ti iese.
    P.S. Nu mai ploua.
    P.S.2 Mi-e lene.
    P.S. 3 Jalnica idee. Dar stiu pe cineva caruia i-ar placea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Clar. O sa candidez la presedintie in Norvegia. Nu ma baga in definitii, ca iar nu stiu despre ce vorbesti. Care e idealul? Voi, people nu stiti ce e aia distractie. Am facut bannerul ala publicitar la 2 noaptea, cand din intamplare mi-a aparut un pop-up cu site-ul respectiv care ma lasa sa imi fac bannere publicitare de unul singur in flash. Mi s-a parut haios. App., se pare ca asta cu P.S.-urile a prins...cred ca o inregistrez ca brand.
    P.S. Multumesc din nou pentru ca intri pe blog :) o sa primesti premiul de cititorul lunii.
    P.P.S. Cine e profu' tau de romana? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca Arabia Saudita ar fi o alegere mult mai potrivita...Acolo ai mai multe sanse sa ti se compuna si tie o manea...
    P.S. Multumitul ma plictiseste.
    P.S.2 Asta cu P.S.-urile, in fact, o am de la altcineva...

    RăspundețiȘtergere
  6. 1. Nu pricep faza cu Arabia Saudita. Nu intentionez sa deschid agentii de turism cu camile si nu, nu intentionez sa iti cuceresc prietenele si sa le transform in maharajah-e.
    2. Nu pricep faza cu maneaua. Totusi, ar fi misto sa mi se compuna o manea. Primele doua versuri ar putea fi:

    Burnei e valoros,
    Cicalaca cichi cea.

    3. Atunci, cu placere.

    4. Nu conteaza de la cine o ai: Toate drumurie duc la Burnei. Axioma: el este la originea tuturor lucrurilor, e seful banilor, gardianul valorii si sigur tu ai luat P.S.-urile de la cineva care le-a luat de la mine. Insusi Chuck Norris foloseste blogul meu ca principala sursa de informare.

    5. Presupun ca ti-ai facut blog. Cat de misto sa il denumesti dupa melodii de Animal X. Uita faza cu Mucha Lucha. De acum, esti Soparla. Te botez in numele Tatalui, al Fiului etc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Huh? Nu tin neaparat sa intelegi ceva. Oricum nu intelegi niciodata ce trebuie. Care prietene? Alea pe care incerci(incercai) sa le intorci impotriva mea?(pe una singura de fapt). Hai ca asta-i buna. Bai Burnei nu credeam ca esti asa visator. Nu-i nimic...Iti spulber eu iluziile. Nu la tine duc toate drumurile. Duc la M.B. Nu cred ca te invarti in aceleasi cercuri cu persoana de la care am luat eu chestia cu P.S.
    P.S. I have no idea despre ce vorbesti. Singura melodie pe care o (mai) stiu eu de la Animal X e una lalaita in care e vorba despre nisip.
    P.S.2 C`mon. Mai inventiv nu puteai sa fii? Adica am fost facuta de multe ori vipera. Soparla niciodata.
    P.S.3 FC!...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ntz, ntz, sper ca nu te-am suparat. Nu stiu care este prietena cu pricina (nu cu Pricina). In fine, daca stii tu, e de ajuns :)

    Mai viseaza si omul. Nici nu imi doresc sa duca la mine toate drumurile. De fapt, la mine duc doar autostrazile principale, alea care il fac pe M.B. (sper ca vorbim despre acelasi M.B.) sa isi exteriorizeze latura pasareasca in lume.

    Niciodata nu inteleg ce trebuie? Crede-ma ca inteleg foarte bine ceea ce nu crezi tu ca inteleg, numai ca ma prefac ca nu inteleg unele chestii pe care le inteleg...intelegi? Nu tot ce zboara se mananca.

    Nu am idee ce inseamna FC. Aici ma recunosc invins. FC Dinamo Bucuresti e singura chestie cu FC pe care o cunosc. Pe restul le reneg.

    Nu te simti obligata sa imi spui "Bai Burnei". Pentru tine, Burnei e de ajuns, ca te cunosc. ;)

    Multumesc pentru...aaa, stai, scuze.

    P.S. De fapt, ai fost facuta doar o data vipera, la nastere. De atunci ai ramas asa ;) Nu te schimba, ca altfel nu mai am cu cine sa ma lupt in intelegeri si neintelegeri :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu m-ai suparat(enervat) pana acum...sunt convinsa ca nu o vei face nici de-acum incolo. Intotdeauna inteleg ce vreau sa inteleg. Asta cu vipera o sa o iau ca pe un compliment.
    P.S. People don`t change...I won`t either...>:)

    Semnat, Maica Tereza(perfect!)

    RăspundețiȘtergere
  10. Care e faza cu FC si care e faza cu Yuhu? Sunt pe langa total, simt ca si cum mi-am scapat tarlaua de sub control.

    Ma bucur ca nu te-am enervat. Nu o voi face nici de acum incolo. O regula de baza a supravietuirii este ca sarpele nu ataca doar cand are burta plina. Ori, cum eu nu pot sa verific...imi iau masuri de precautie.

    Ce pot sa fac ca sa devin si eu sustinator al FC? :O Nu de alta, dar e in tendinte.

    RăspundețiȘtergere
  11. In mod clar n-ai cum sa faci parte din "Noi sustinem FC", ar fi impotriva firii.
    Organizatia noastra se semneaza prin "Yuhu".

    RăspundețiȘtergere
  12. Aha. Deci FC nu e pentru mine. Sunteti comunisti sau neo-nazisti? Daca sunteti neo-nazisti si va ocupati cu "lucruri murdare", ia sa imi dati si mie un semnal. Platesc bine. Stabilim dupa ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Organizatia "Noi sustinem FC" nu se ocupa cu "treburi murdare", mai des suntem acuzati (vorbind la modul general) de sustinerea feminismului decat de neo-nazism. Dar cine stie, rasa pura ramane rasa pura, asa ca o promovam.

    RăspundețiȘtergere
  14. Aha, deci e cu femei, cu din astea. Am priceput (in sfarsit, dupa 15 comentarii). O carte de vizita se poate, ariene mici ce sunteti? (sau arieni, vorbind la modul general). Macar un numar de telefon, pentru relatii cu publicul.

    P.S. Sper ca sunteti o organizatie cuminte care isi plateste impozitele la stat si papa tot lapticul. Altfel, o sa "actionez in instanta". Doamne, ce imi plac cliseele.

    P.P.S. FC vine de la "Femeia Conduce?" Cand am intrebat-o pe sora-mea ce vrea sa insemne FC, mi-a dat imediat raspunsul. Cica era o emisiune pe Euforia.

    P.P.P.S. Daca aveti nevoie de un Adolf Hitler pe care sa il venerati, va stau la dispozitie 24/7, ca Rexona.

    RăspundețiȘtergere
  15. Intotdeauna este vorba despre femei. Nu-ti trebuie 15 comentarii ca sa iti dai seama. (App, cam multe comentarii la postul asta in comparatie cu celelalte. Ce are atat de special?).
    Cu amenintarile ar trebui sa o lasi mai usor. Atata timp cat iti lipsesc dovezile, esti cam egal cu 0.
    Sora ta e un copil destept. Bine, asta se intelege de la sine avand in vedere faptul ca e fata.:D. Dar nu e nici pe departe ce sustinem noi. Si oricum, Anonim a spus ca suntem acuzati de feminism, nu ca am sustine feminismul. Dar desigur...daca nu e in favoarea ta, interpretezi in favoarea ta (vorbind la modul general). Ceea ce e absolut corect.
    Daca Adolf Hitler are 2 cromozomi X, poate sa lase o carte de vizita. Daca nu, poate sa se duca sa cante la alta masa.
    Alt Anonim.

    RăspundețiȘtergere
  16. Pai, ma simt dator sa raspund oricarui comentariu, asa ca asta fac.

    Oricum, sunt egal cu 0 si daca amenint, si daca nu. Totusi, daca tot sunt egal cu 0, macar sa nu fiu un 0 ordinar: eu sunt 0 absolut.

    Sora mea e un copil destept? Uau, deja ai luat-o pe aratura >:)

    Nu am zis niciunde ca ati sustine feminismul. Eu am intrebat politicos: "Vine de la Femeia Conduce?" Astept inca raspunsul. Si da, tu ai putea spune ca interpretez totul in favoarea mea, pentru ca, de 2 ani, in afara de discutia asta ridicola, nu am mai avut (din pacate...) alta tangenta. Iar in chestia asta, totul e in favoarea mea, deci da, interpretez lucrurile asa cum sunt.

    Asta cu 2 cromozomi X, ma lasa rece. M-am chinuit un an sa uit de cromozomi si reticuli endoplasmatici. Tot ce mai stiu e Allium Cepa, 2n=16. Nu stiu insa sa deosebesc in gradina ceapa de rosie, cum am mai mentionat. Asa ca o sa raspund in functie de adevar:

    1. Barbatii au 2 cromozomi X, femeile nu. Atunci, da, Adolf Hitler are 2 cromozomi X (logic, daaa)

    2. Invers. Nu imi etalez talentele muzicale in public, din simplul motiv ca nu am asa ceva.

    O rugaminte: Daca tot sunteti mai multi Anonimi, puneti-va si voi numere de ordine: Anonim 1, Anonim 2 etc. Macar sa mai disipam un pic perdeaua de anonimat pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  17. Era doar o observatie. :D
    Asta cu feminismul era o explicatie pentru cei mai saraci cu duhul. Deci, nu si pentru tine. Asa ca ai fi putut la fel de bine sa ignori. Nu-ti dau raspunsul pe care il astepti. Poti sa-l deduci si singur.
    Pe cuvant daca mi se pare ca e ceva in favoarea ta. Dar nu te simti dator sa imi explici.
    C'mon. Nu cred ca esti chiar atat de varza (daca tot vorbim despre legume). Ma indoiesc ca nu stii tu ca barbatii au un cromozom Y.

    P.S. Te inseli amarnic daca ai impresia ca pe-aici e vreun anonim. Toata lumea stie cine e toata lumea. In limita capacitatii de a deduce a fiecaruia, of course.

    Acelasi Alt Anonim.
    Cred ca ar trebui sa zic Aceeasi Alta Anonima.

    RăspundețiȘtergere
  18. 1. Nu te mai indoi.
    2. Pai, totul e in favoarea mea, cel putin de la o vreme, si nu, nu trebuie sa iti explic, chiar nu vreau si nu am niciun interes :)
    3. Da, eu am o lipsa in capacitatea de a deduce. Stiu cine esti tu, sau una din voi. Dar, daca sunteti mai multe, nu mai stiu cine e. Am mai multe variante, dar toate suna neconvingator. Cred ca numai tu esti. In caz ca ma insel, atunci ma duc degeaba la concursul ala de logica :)).

    P.S. Nu ca m-as duce cu vreun scop ;))
    P.P.S. Restul lucrurilor din comentariul tau la care nu am facut referire sunt neintelese de mintea mea. Nu stiu de ce, dar eu am impresia ca tu crezi ca stiu niste chestii pe care eu de fapt nu le stiu (printre care treaba cu explicarea faptului ca esti diabolica, pe care iar nu am inteles-o). Astept sa dai cartile pe fata. Desi, la cat de mandra esti de lipsa cromozomului Y (sper ca nu m-ai mintit cu faza cu Y), s-ar putea sa astept mult si bine.

    Peace :)

    RăspundețiȘtergere