sâmbătă, 13 februarie 2010

As putea sa mor fericit.

Mint. Nu vreau sa mor. Oricum, daca ar fi sa mor, asta ar fi momentul ideal. Mi-am implinit visele. Blogul acesta si-a atins, in final apoteotic, tinta. Va iubesc pe toti cei care m-ati sustinut. Orice sentiment pe care il mai trezesc cu acest blog este un bonus. Pentru ca DA! lumea rezoneaza cu postarile mele. Sunt un fel de Mircea Badea, numai ca nu asa prost (hi, hi, hi). Dar mai bine sa va spun ce mari realizari am avut in ultimele 2 saptamani.

1. Am reusit sa conving tocilarele sa isi formeze un sindicat. Pentru ca da, le pasa! Uitati-va la sondaj. 3 tocilari si cate 1 din fiecare alta categorie. Asta inseamna, ca sa ma exprim licentios, ca un rasist ce sunt, ca fiecare om care intra pe blog vine la pachet cu un tocilar, ca e super oferta.

2. Dupa ce le-am povestit tuturor cat de tare e SAW, fara succes, mi-am zis: "Dom'le, daca nu reusesc sa fac pe cineva sa se uite la SAW, degeaba mai traiesc pe planeta asta". Si am reusit. Cel putin am obtinut o promisiune. Astept confirmarea.

3. Am primit un comentariu care denota ceva IQ din partea autorului. Multumesc, m-ai binedispus foarte mult, chiar daca mi-ai bagat faza cu inima care gandeste (nu imi place sa ma contrazica cineva, mai ales daca nu am dreptate). Desigur, glumesc :) Contraziceti-ma! Dati de pamant cu icoana mea. Aruncati-ma in negura trecutului, a ignorantei si, ma rog, in toate negurile posibile, la urma urmei. Se pare ca, oricum, imi prieste negura. D-aia stau la 1, in toiul noptii, si ma declar satisfacut de munca mea de un an si jumatate.

4. Am downloadat un programel cu care pot, de pe laptop-ul meu, sa sting laptop-ul lui tata, fiind conectati la acelasi router wireless. Abia astept sa ii fac figura cand se joaca Zuma :))

Acestea fiind spuse, pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu