duminică, 15 noiembrie 2009

O sa mor. Ne vedem maine.

Nu am nici o idee de introducere, asa ca va las sa alegeti voi dintre urmatoarele 2 variante:

1. Dedic acest titlu tuturor dusmanilor mei care ravneste la banii si valoarea mea, da sa stiti voi mo ca si de acolo, din raiu, tot o sa va bantui, sa moara virusu din mine daca va minte baiatu. (versiune manelista)

2. Ziua de azi a inceput ca oricare alta. M-am trezit. Sper ca ma voi trezi si maine. Deoarece am constatat, cu stupoare, ca am tuse seaca si temperatura medie. Sunt gata sa imi descopar identitatea porcina. Daca totul decurge normal, maine o sa merg la control la spital. Daca nu, naspa.
(versiune imbarligata)

Acum, ca am gatat cu introducerea, o sa va povestesc o zi din sanul familiei unui suspect de gripa porcina. Ingrediente:

-una bucata suspect care face misto punand intrebari despre materialul cosciugului si imaginea in ochii celorlalti
-una bucata mama ingrijorata care nu stie ce sa faca, motiv pentru care nu face nimic
-una bucata sora paranoica, ingrozita de boala, care nici macar nu rosteste "gripa porcina". Din respect pentru ea, o sa numesc aceasta afectiune de acum inainte: "stii-tu-cine" dupa un model de succes.

Asadar, suspectul duce o viata de huzur, intins in pat si sperand sa castige Dinamo Liga Campionilor (la PES, bineinteles - m-au batut macaronarii aia de Inter in semifinale) in timp ce sora isi exaspereaza mama cu intrebari de gen: "O sa fie bine? Promiti? O sa fie bine?" etc. Maine nu merg la scoala si sper ca iubitorul meu coleg de banca o sa imi cumpere si mie belet la miss, urmand ca eu sa ii platesc banii dupa. Daca starea mea vitala nu imi va permite sa il remunerez, atunci sper ca o sa il vanda sau o sa faca rost de partener (putin probabil partenera).

Fie ca rugamintile voastre sa ma vegheze si sa ma apere de cumplitul virus sau bacterie (ca mi-e ca se supara diriga daca gresesc). Sa moara dusmanii mei, nu-mi dau viata pentru ei.

P.S. O sa raman mereu in memoria voastra. Si va rog un lucru: daca, Doamne fereste, dau coltul, sa nu o lasati pe diriga sa vina la inmormantare. Altfel, o sa ma rasucesc si dupa o sa va bantui toata viata, taranilor.

P.P.S. Ne vedem maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu