vineri, 21 noiembrie 2008

M-am saturat

Sa ma duc la scoala in fiecare zi si sa stau 7 sau 8 ore din care dorm cel putin 5. Am ajuns la concluzia ca scoala tampeste mai rau ca telenovelele. Pai cand te uiti la telenovele, poti sa adormi linistit, ca nu tipa Jose Armando si cu cotocarla lui la tine sa fii atent, ca altfel suporti consecintele. Pe cand la scoala, daca, doamne fereste, casc si eu un pic dupa jumatate de ora de termeni precum "telofaza", "ecuatia stoechiometrica", "dezoxiribonucleic" si "baraboante (sau barabule sau ceva care e la matematica da' am uitat ce", sunt apostrofat, ca vezi doamne, ce e cu moleseala asta pe mine, la cat m-am culcat aseara, de ce nu stiu cat face radical din fleosc cub sau in cate plasmide mai mici se divid plasmidele mari sau cum se explica alunecarile de pamant de pe litoralul botswanez sau mai stiu eu ce. Daca tot ne tine scoala asta jumatate de zi in frig ca sa ne umple creierasul nostru plin de circumvolutiuni (care tinde sa devina neted) cu chestii d-astea, de ce nu ne lasa si pe noi o ora sa dormim in liniste. Eventual, poate sa doarma si dl sau dna prof., ca noi nu ne suparam. Cel putin eu. Daca se supara cineva, sa voteze la sondaj si sa lase si-un comentariu, sa stiu si eu de ce aberez. Probabil creierul meu n-a avut din nastere circ. d-astea si acum bate campii, ca sa i se gaureasca si lui neteziciunea si sa fie pe placul creieritelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu