joi, 2 iunie 2011

Rubrica noua! 1 iunie: Ma enerveaza...librariile

Intro: De azi, la ora 00:00, o sa scriu zilnic pe blog; cateva randuri, despre ce m-a enervat in ziua aia, fin'ca in viata te enerveaza atatea lucruri incat nu poti sa le tii numarul decat in format A4.

Librariile sunt locurile alea unde se vand carti. Intotdeauna cand intru intr-o librarie, remarc aerul solemn, de inmormantare. As zice ca toata lumea e iluminata spiritual, numa' eu sunt un bagabont. Asa ca incerc sa le evit pe cat posibil. Azi insa, nu a fost posibil. Am intrat in librarie, ca sa imi procur cartea aia care imi trebuie la scoala de soferi (alta chestie enervanta). Am venit, am cerut, si m-am grabit afara fin'ca plamanii meu tanjeau dupa aer normal si bagabontesc. Din pacate, dejtul meu inelar s-a agatat in coltul masutei "pentru bagaje" - ca si cum lumea intra in librarie cu diplomatul si 2 saci de cartofi - si a facut poc. Asa mi-a rupt libraria dejtul. Si nu pot sa nu imi amintesc de cate ori mi-a zis tata: "Fiule, cartea n-a omorat pe nimeni".

Maine, altceva care ma va fi enervat.

Un comentariu: